2010-03-05

Jag bara älskar google-translate!

Kan ni gissa låten?

"Räkna dessa pengar, vet du vad jag säger?
Yeah! yeah!
Aiyyo! ställde bidragen därborta i säkert vet du vad jag säger?
Yeah! yeah!
Orsak Vi lägger dessa Jackson's
Washington's gå till flickvännen, ni vet hur det går
Jag säger, det är vad det här handlar om rätt?
Kläder, plånböcker, och hackor vet du vad jag säger??
Yo! då vad man, vad?

Visualisera realismen i livet och verkligheten
Knulla vems den värsta en persons status beror på lön
Och min mentalitet, pengar orienterad
Jag är avsedda att leva drömmen för alla mina pipa som aldrig gjorde det
Orsak Ja, vi var nybörjare i huvan som fem procent ...
Men något måste för mig i oss anledning oss alla vände sig till syndare
Nu några, vila i frid och några sitter i San Quentin
Andra såsom jag själv försöker föra traditionen
Hålla ?Schwa?-perversiteter väsen gatan ghetto inom oss
för det ger oss en god insikt att vägleda oss
Även om vi vet något sätt att vi alla fick gå
Men så länge vi lämnar tjuvaktiga vi kommer att lämna med någon form av deg
Så, och att den dagen vi ut och vända för ångor
Jag och min kapris jag vara någonstans häftning mycket papper
håller den verklig, paketerar stål, bli hög
Orsak Livet en hora och sedan dö

Livet en hora och sedan dö, det är därför vi får hög
För du vet aldrig när du kommer gå
Livet en hora och sedan dö, det är därför vi pustar mycke
För du vet aldrig när du kommer gå
Livet en hora och sedan dö, det är därför vi får hög
För du vet aldrig när du kommer gå
Livet en hora och sedan dö, det är därför vi pustar mycke

För du vet aldrig när du kommer gå
Livet en hora och sedan dö

Jag vaknade tidigt på min födda dag, jag är tjugo år välsignelse
Kärnan i unga lämnar min kropp nu är jag frisk i
Min fysiska ram firas för att jag gjorde det
En fjärdedel genom livet några gudomliga som skapad varelse
Fick verser 365 dagar per år plus några
Ladda upp mikrofonen och bysten en, svära medan jag puffar från
Skallen för att det är smärta i min hjärna ven pengar bibehålla
Inte går mot strömmen enkel och slätt
När jag var ung på det här jag brukade göra min sak hårda
Råna utlänningar tar de plånböcker de smycken och sno de gröna kort
Doppade till projekt blinkande min snabba peng
Och fick min första bit av röv röka trubbiga synålar med hasch
Nu är det allt om pengar i överflöd, n*g*r Jag brukade köra med
Är rik eller göra år i hundratals
Jag bytte mitt motto - istället för att säga knulla morgon
Som kraftig grabb som köpte en flaska kunde ha träffat lotto
När jag stod på blocket, lös sprickor producera stackar
Jag kokade ihop och skär små bitar för att få min plundra tillbaka
Tid är sjuk-matic hålla statisk som ull tyg
Packa en fyra-matic att knäcka hela din kål"


(Google-translate vs. Nas Life's A Bitch)

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHA! Gooo google-translate! :)

Skicka en kommentar