2010-03-05

Det var längesedan jag skådat så dålig kvalité!

Efter en hel dags dokumenterade och X antal bilder tagna, så fick jag idag mina bilder från Crimson. Resultatet var under all kritik, hade jag vetat att det skulle bli så dåligt hade jag printat ut det på min väns gamla Canon-skrivare, ja jag är övertygad om att resultatet hade blivit bättre. Resultatet var nästan så dåligt att man kunde gråta. Jag hade inte alls förväntat mig extrema mängder blå-stick och en "murrighet" som jag inte sett maken till sedan gymnasietiden, men då var de bästa digitalkamerorna på 2mp och såg ut som jätteplastiga askar. Det som stör mig är att min förra försändelse blev godkänd, och den enda anledningen till att jag valde låta bilderna skrivas ut på Crimson var att jag skulle spara tid. Så tillbaka till ruta ett och Crimson kan fara åt h-e! Jag tänker inte använda dem igen, inte för några viktiga arbeten iaf! På måndag skall jag klaga! Också blev det så att man var ute i sista sekunden som vanligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar